domingo, enero 14, 2007

Per fi!!

Holaaaaaaaaa
Sí, ja tinc blog!! Finalment he caigut a la temptació i he corroborat els comentaris de l'Alepsi i la Maduixeta avisant-me que acabaria amb un blog, i jo dient: un blog, jo?, Ufff massa feina!!! Doncs aquí em teniu, induïda per l'avorriment que provoca una tarda diumengeril sense res a fer (menys ordenar l'habitació, però això és en cas extrem), creant un blog nou, que dius, calia? Doncs mira, segurament no, però és el que hi ha, i a qui no li agradi, doncs que s'hi posi fulles!! Amb carinyu tot eh... Espero que algunes de les coses que pugui comentar/opinar/criticar/estudiar en aquest blog us serveixin per despertar-vos algun tipus d'emoció, tant si us semblen gracioses/estúpides/interessants/avorrides, deixeu un comentari!!! I recordeu... Una cana a l'aire!!!!!!!! Això sempre!!!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

un brindis per totes les canes que vindran!! ^^
ànims iota... a conquerir el món blocaire!!!

mua!

Anónimo dijo...


Ja t'ho he dit però així et poso un comentari més extens:

Sempre he pensat en fer-me'n un de blog, però mai se m'ha acudit cap tema per a parlar.

Apart de la mandra que provoca que ja tingui el fotolog gairebé abandonat, és clar.

Au doncs, molta sort en aquesta odissea!

Alepsi dijo...

Què fort!!!!! Tia, perquè cony no avises?????????????????????????

Jajajajajaa! Viscaaaaaaaaaaa!!!!