domingo, octubre 04, 2009

Com dèiem ahir......

Retorno amb la mateixa expressió que va utilitzar Luis de León quan va tornar a la Universitat de Salamanca després de varis anys a la presó. Jo no he estat a la presó, però aqui estic de nou, no sé per quant temps, però quan vaig començar això vaig tenir molt clar que no escriuria si el cos no m'ho demanava, i fins ara així ha estat.




Així doncs, retorno amb una recomanació (de moltes que en podria fer durant aquest temps, i que aniré comentant) cinèfila:



4 MESES, 3 SEMANAS, 2 DÍAS

Aquesta pel·lícula forma part d'un projecte més ampli anomenat "Relatos de las edad de oro" , on l'intenció és retractar, de forma subjectiva mitjançant els seus protagonistes, els últims moments del comunisme a Rumania.
Intensa de principi a fi, t'atrapa en el seu joc i et fa partícep de les emocions que experimenta la protagonista.

No hay comentarios: