miércoles, febrero 14, 2007

Blocs'n'Beer



Eiiiiiiiiii!!!! Avui, superada la ressaca emocional del vespre passat, només recordar-vos que dissabte tenim una cita, que s'acosta el dia F, és a dir, el dia FARRA, per reunir-nos tots els blocaires (i no blocaires, o blocaires, que, com jo, no tenen ni idea de fer re del blog xD) i celebrar que.... (opció A: hem acabat exàmens, opció B: ens han pujat el sou a la feina, opció C: les dues anteriors, sóc lo mejor de lo mejor, opció D: cap de les anteriors, jo surto per oblidar xDD)


Inga doncs, no em falleu eh!!

2 comentarios:

MaRiNa dijo...

a tu et passa com l'alepsi??? soreproductivitat en època d'examens?? XD

doncs.. els meus motius ... ni he acabat examens (weno si pro fa mes de 20 dies), ni man pujat el sou(pq no treballo ), en consequencia cap de les dues coses, i no surto per oblidar. Oblidar el q?? XD

axi m'agrada.. matinguet productiva, que no hi ha res mes aborrit que entrar en un blog on cada dia hi hagi el mateix post!

mps dijo...

Al final, pocs blogs pero molta cervesa

I en el meu cas, opció E) Ultima farra abans de tornar a classe!