jueves, septiembre 13, 2007

HELLO!!!!!!!!!
Super especial Uploadejada (o actualitzament de blog) des de laltre banda del xarcu (ho sento pero aqui no hi ha apostrof, ni accents.....) concretament des de la botiga Apple a NYC, aqui son les 7 de la tarda... i ens foten un mal els peus que no som conscients de cap altre part del nostre cos ara mateix.... Si comences a explicar les coses que em vist, tot el que em fet... no pararria, i ara mateix a penes m'aguanto dreta (pq els rancis d'apple no posen cadires als pc...) i ens trobem en un estat certament lamentable despres de passar 4 dies alimentant/nos a base d'hamburgueses, patates, amanides estranyes i pizza.... En fi, de moment avui hem vist l'Empire State, Chinatown, Metropolitan, a mi m;ha abracat un negre a Times Square que ens intentava vendre cd's seus (que al final hem comprat, com bons pringats que som....) En fi, aqui cada pas 'es una odissea, una gimcama, una prova..... (el metro sobretot...)
B;e doncs, continuem la ruta, ja donar'e m'es noticies quan torni.....

Vagi b'e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salutacions des de la Big Apple

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Has trobat en Hiro Nakamura a China Town?????? (que és japonès, però tan li fot XD)

David dijo...

heeey! com mola! m'alegro molt que t'estiguis divertint tant a NY! ja ens ensenyaras fotos quan torniiiis :)

Anónimo dijo...

Jo també vaig aprofitar la tenda Apple de Chicago per a revisar el mail :P

A més que us deixen internet gratis (i amb uns ordinadors xulíssims) et queixes de que no hi ha cadires... És perquè no s'acopli tot un matí gent cansada com tu xD

Apa, acaba de passar una bona estada!

Salut i Birres!

PD: sí, i també estic d'acord que els negres són molt més oberts ^^'

Anónimo dijo...

ACTUALITZA!!!