lunes, noviembre 12, 2007

Post-concert d'aquests senyors, he decidit que mereixen, com a mínim, un segon post... Té algo aquesta cançó que m'enganxa, sabeu com quan et quedes en estat de "trance" i t'inmerses completament en una activitat? No sé quin psicòleg ressaltava l'importància d'aquests moments, en els que "aparentment" no estàs fent "res", ja que concentres tota la teva atenció en una activitat concreta. Ell en deia algo així com estats de "consciència total" en els que tot tu t'enfoques a una tasca determinada, i en aquell moment no hi ha consciència del temps, de l'espai, ni de tu mateix. Són els moments que vivim amb plenitud, tot i que potser no acabem de ser conscients dels fets contextuals, als que habitualment donem tanta importància. Que paradoxal tot plegat.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Um... Crec que fa molt que no m'estic una estona "fent res". I això és bo, dius?

Bueno sí, quan vaig fer el puzzle el feia en trance XD Però ja el vaig acabar fa molts dies

Anónimo dijo...

Ahir al vespre, crec que per primera vegada en la història del teu blog, hi havia dues persones alhora mirant-lo. Una d'elles era jo, clar. Peròòò això vol dir que hi ha gent que llegeix i no comenta res! Cosa que és molt, molt lletja! I fa ràbia, a mi al fotolog em passa el mateix, que un dia comentes:
- sí, perquè he penjat no sé què..
I et diuen:
- ja, ja ho he vist.

Doncs si ho has vist perquè no comentes, so borde?

Bé, després de tot aquest rotllo, dir que jo això de llegir i no comentar ho faig pràcticament sempre. El teu blog és una excepció XD

Iota dijo...

Home, tenint en compte que per mitja tinc 10,8 visites diàries (poca conya eh), si que és una mica ranci el tema comentaris, però que cadascú faci el que vulgui, qui estigui lliure de ser lector anònim que tiri la primera pedra!!

Però vaja, que estic segura que hi ha gent que llegeix i que segur que podria aportar molt a l'enriquiment global del meu pobre blog.... que una intenta crear debat......

Anónimo dijo...

Uuuuuuu! Mireia, molt malament això de fer sentir culpables al lectors anònims, eh?

Saps que de les 10.8 visites diàries, 10 són teves, així que no et queixis tant xDDDDDD

Nah, estic de conya ;-) Jo segurament sóc un dels culpables, però ja sabeu la dita: "Es mejor callar y parecer tonto que hablar y demostrarlo".

Així que, a fer-se fotre. Salut i Birres!

Iota dijo...

Eii senyor Lázaro, ja saps què diuen, qui es rasca és que li pica!! Jo ja he dit que qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra, jo sóc la primera que només comento al meu blog xDD

Anónimo dijo...

el que estava buscant, gracies